čtvrtek 16. června 2011

Už nemůžu déle vzdorovat

A tak jako další houba po dešti vítám potenciální čtenáře. Nápad provozovat svůj vlastní blog mi klíčil v hlavě tak dlouho, až z nenápadné myšlenky vyrostlo tolik nápadů, že kdybych to nezačala urychleně vypouštět do světa, asi by mi explodovala hlava. 
Doufám také, že mě oficiální sdílení mé tvorby, přiměje k přemýšlení a formulování věcí, které jsem líná formulovat a obhájit si a pomůže k dalšímu vzdělávání se a rozvoji mého vkusu .A jestli to bude někdo číst a bude se u toho bavit budu více než spokojená 

I can't resist any longer!

And have to start with my own blog. At first it was just a little thought, which grew up into whole bunch of ideas I have to start putting together otherwise my head might explode. 
I also hope that sharing my creativity will help me with expressing stuff I am too lazy to formulate. And will educate myself and develop my taste. And if someone who reads it, will find it interesting I'll be more than happy.


Až na naušnice a boty ,GATE, vše HM, ale nebojte mám zásobu sekáčových úlovků i pokladů po babičce, takže se časem víc rozšoupnu.

3 komentáře: